Witam! Mam 17 lat i jestem uczniem szkoły średniej. Od 14-tego roku życia miałem problemy z orientacją seksualną, ale teraz już wiem, że jestem raczej gejem. Ukrywam to, jak tylko się da, ponieważ boję się braku akceptacji i przejawów dyskryminacji. Nikt o tym nie wie! W szkole jestem miły dla dziewczyn, staram się wyglądać i zachowywać normalnie. Od grudnia ubr. mam straszny problem. Od dwóch miesięcy jestem bezpamiętnie zakochany w chłopaku z rok młodszej klasy. Codziennie muszę go widzieć, szukam go na przerwach w szkole. Rozpisałem nawet sobie jego plan, żeby widzieć, gdzie i kiedy go szukać. Szaleję do tego stopnia, że robiłem mu zdjęcia, co on często widział. Kiedy jestem blisko niego milczę i się stresuję bardzo. Od jakiegoś miesiąca, kiedy obok niego przechodzę, on dziwnie na mnie patrzy, przerywa rozmowy z kolegami i się obraca, i patrzy na mnie (no... taki "rzut okiem"). Ja nie mogę patrzeć mu w oczy dłużej niż przez sekundę. Głupio mi. Bardzo chciałbym się dowiedzieć, czy może on też jest homoseksualny, bo to byłoby wspaniale. Marzę o tym! Czy można to jakoś sprawdzić? To znaczy dowiedzieć się, ale nie ryzykując zdemaskowania (żeby nikt oprócz niego nie wiedział jaki jestem)? Czy są jakieś typowe zachowania? Z obserwacji widzę, że zawsze rozmawia tylko z kolegami. Bardzo proszę o pomoc! Rafał
rafal17, nigdy nie byłem w takeij sytuacji ponieważ nieznam zadneego homoseksualisty... wydaje mi sie że najelpiej jest pcozekać na ta odpowiednią chwile i pogadac. Poniewaz jeśli on nie jest tego samego zainteresowania co Ty moze byc niezła klapa... trzeba zaczekać. Tak mi sie wydaje przynajmniej...
_________________ ..:: I Love You So Much, My Heart Is Judged, Are Stand Goes On,
I Love You More,
You Happy Smile,Your Loving Face,
Your Number One With Everyday Your Place ::..